Pages

vrijdag 18 januari 2013

ACV werkt niet

Sinds eind oktober tracht ik mijn dossier via het ACV in orde te krijgen.
Eerst was er 1 en 11 november, dan een reeks 'vertragingen', daarna was er iemand op de dienst arbeidsrecht met verlof. Dan kwamen de heilige Kerst dagen er aan en nu zijn we 18 januari en hoor ik dat de diensten allemaal gesloten zijn wegens een personeelsvergadering.

Inmiddels krijg ik via e-mail tegenstrijdige antwoorden en een hoop leugens.

Ik vraag me af... werkt men bij het ACV wel? Is men daar wel in staat een simpel dossier op te volgen?

Wanneer ik langst ga op hun kantoor krijg ik steevast een behulpzame medewerker voor mijn neus, die me beloofd iets te laten weten, die me ook zegt dat alles ok is verwerkt. Maar daarna hoor ik niets meer terug.
Maakt men me daar gewoon iets wijs? Stuurt men mensen waar het dossier iets ingewikkelder van is gewoon met een kluitje in het riet?

Wanneer ik bel naar hun hoofkantoor wacht ik gemiddeld een 6 min. voor ik iemand aan de lijn krijg, waarna men me ook verzekert dat alles OK is (dat is het niet, want anders zou ik mijn papieren al hebben of mijn geld gestort krijgen, of bij het FSO enig resultaat zien).

Kortom, er schort iets met een dienst waar je elke maand 15 euro voor betaald en waar je enkel maar loze woorden voor in de plaats krijgt. Er schort nog meer wanneer men effectief van eind oktober tot begin februari in 'KERST modus' is overgeschakeld.


0 reacties:

Een reactie posten