Pages

vrijdag 12 juni 2015

Waar zitten die werklozen met schrijftalent?

U hebt het als trouwe lezer misschien al gemerkt, maar ik zit er door.
Niet alleen mentaal, maar ook creatief zit ik even op m'n tandvlees.

De laatste jaren heb ik mijn blog als uitlaatklep gebruikt, met plezier zelfs, ... toe ik een opleiding van de VDAB deed, toen ik absoluut niks deed, toen ik naar de gekste sollicitaties ging, toen ik voorlopige dingen deed... ik bleef altijd verslag uitbrengen.
Aan de reacties te lezen en te zien, zijn sommige mensen me heel trouw en help ik zelfs hier en daar mensen uit de nood.

Er zijn er ook die me met raad en daad steunden en hielpen...

Maar ik voel dat er een zekere verstarring gebeurd. Intussen heb ik mijn visie wel duidelijk gemaakt op een aantal zaken denk ik, .... dat vele managers me opgeblazen padden lijken of dat sommige KMO's, de VDAB en heel wat sollicitatiesprocedures niet deugen, en dat outplacement een grap is.

OPROEP

Een frisse wind op deze blog zou zo goed zijn... alleen hebben de voorbije jaren zich nul komma nul mensen aangemeld om mee te helpen.
Ik wil het nogmaals proberen, want er zijn meer werklozen denk ik :)

Ik zoek daarom iemand om deze blog als gastschrijver/schrijfster verder te zetten, al is het maar voor een week, een maand... je kan zelf kiezen voor hoe lang je dit wil doen.

Mail me alstublieft wanneer je momenteel werkloos bent, graag schrijft, en minstens om de paar dagen een blogpost wil doen over je werkloosheid en hoe je er meer leeft, denkt of omgaat, leuke anekdotes of wat dan ook.
Indien je zelf werkloos bent en interesse hebt mail me dan, of wanneer je iemand kent die deze blog wil voortzetten voorlopig.

Het einddoel is om een 'realistische' tegenhanger te zijn voor de VDAB blog, waarin werklozen in een opgekuist en opgesmukt stukje telkens bloggen over hun avonturen. We kunnen denk ik beter, meer realistisch en vooral onafhankelijk onze stem laten horen in een èchte werklozen blog.

Interesse?  mail me op het mail adres dat rechts in de balk vermeld staat met een korte motivatie of toelichting ...

Wie weet geraken we met een aantal bloggende werklozen wel tot een mooi allegaartje van meningen en schrijfsels,... ik verzeker je, het motiveert soms!

0 reacties:

Een reactie posten