Pages

maandag 13 mei 2013

een dopper met een dipje

Sinds de aanvaring met enkele diensten (vakbond en vdab) en een paar zeer miezerige sollicitaties was het me even allemaal te veel.
Je zoek en zoekt, om dan twee keer op rij bij een half dolgedraaide KMO terecht te komen waar de ondervrager (niet ik) naar bier stinkt en men het zelfs niet heeft kunnen opbrengen je met zorg geschreven motivatiebrief één keer te lezen.

Er is op korte termijn niet meteen wer voor iemand van boven de 30 jaar oud in en rond Antwerpen met een technisch profiel... zoveel is duidelijk.  Tenzij je natuurlijk zo goed als gratis gaat werken (da's in tegenwoordig bij een bepaald soort publiek die meestal thuis wonen en met blitze gradgets rondlopen).
Maar daar pas ik voor.  Ik lig nog liever in een goot te rotten dan dat ik me ga uitsloven voor een aalmoes (alsof bedrijfsleiders graag gratis werken? Ik dacht van niet).

Nuja... na enkele dagen relatieve rust ga ik deze week er terug tegenaan.
Raar maar waar hebben mijn 'opgesmukte' CV's nul komma nul effect gehad.  Dat zegt me vooral dat er ook geen interesse is om mensen aan te werven op dit moment. Want op papier zag ik er 'bangelijk' uit :)


0 reacties:

Een reactie posten