Pages

donderdag 26 maart 2009

Pijn

Alles doet pijn vandaag, ik dacht dat het vrijdag was, maar het is donderdag. Het regent en mijn linkerbeen en rechterschouder doen enorm pijn. Waarschijnlijk heb ik in een rare houding liggen slapen op mijn IKEA bed.
Koop nooit, hoe goedkoop ook, een bed bij deze fabrikant. Het is te klein, de matras trekt op niks en de vering of wat daarvoor moet doorgaan is zelfs al kapot na 5 weken er gewoon op te hebben geslapen, laat staan wanneer je er al te wilde bewegingen op zou maken of het als trampoline wil gebruiken (ja doppers vervelen zich soms wel eens en dan ga je op je bed staan op en neer springen).

Ik maak koffie, kijk het nieuws na op internet en zie dat we weerom het duurste land zijn op een bepaald gebied. Dit keer in de branche 'breedband internet' neen maar, wat een verbazing *not*.
Vandaag stuur ik nog twee CV's uit waar ik waarschijnlijk toch weer geen antwoord op ga krijgen en dan stop ik ermee.
In een oude schoendoos in mijn kleerkast heb ik tussen allerlei prullaria nog 4 dopkaarten gevonden. Ze zijn ruim 9 jaar oud maar ik denk dat ze nog kunnen dienen, bespaart me weeral een aanschuifbeurt bij de vakbond uit van een paar uur. Jihaa.

Ik mail met mijn vriendin, die op haar werk zit en me steunt, of ik nu werk, stressed ben of lui in mijn zetel naar Family Guy afleveringen op DVD staar, het maakt haar niet echt veel uit want ze is altijd vrolijk. Ik hou van haar en stuur haar mailtjes rond te middag.

0 reacties:

Een reactie posten