Pages

dinsdag 17 februari 2009

een week verder....

Een week verder en je begint de werklozengeur te hebben, voor iedereen die er ooit mee te maken heeft gehad is het een bekend fenomeen denk ik. Het soort geur en houding van iemand die eigenlijk zich heeft laten gaan, 's middags uit zijn/haar nest rolt om dan te vergeten de tandjes te poetsen.
Vandaag ben ik opgestaan om 11uur, waarna ik meteen weer op de zetel in slaap viel.
Ik heb een medisch probleem waardoor ik nogal snel moe ben, maar dit was een beetje van het goede te veel.
Een vriend van me (die toevallig ook zonder werk zit en dus tijd heeft om langst te komen) parkeerde voor de deur (nog een voordeel, als je dopt heb je veel parkeerplaats) en we gingen samen een beetje online gamen en drinken.
Thuis drink ik geen alcohol, want anders hadden we de typische doppende zatlappen geweest waarschijnlijk.
Zo dadelijk ga ik naar het café, alwaar ik afgesproken heb met een vriendin.
Ik heb nog wel een soort ontbijt/middageten/avondeten combinatie gemaakt met soep, brood en een omelet met champignons.
Al bij al dus helemaal niets gedaan vandaag, en het was mooi.

0 reacties:

Een reactie posten