Pages

zondag 15 februari 2009

Weekend zonder werk

Het weekend was vrij rustig. Op vrijdag beetje gaan biljarten en daarna een pint gaan drinken. Bij het uitgaan is het tegenwoordig zo dat ik tracht van de duurdere dranken af te blijven, dit is een besparingsmaatregel waar je verder niet veel last van hebt.
Je hoeft niet per sé sterke drank of cocktails te drinken, laat dat maar over aan de mensen die nog veel geld hebben (en werk).
De andere maatregel is er een om geen taxi te nemen. Ik tracht dus af te wisselen met vrienden om om beurten te rijden, of het openbaar vervoer of fiets in te schakelen.
Dit laatste is eerder van tel bij goed weer, en wanneer ik de fiets ergens binnen kan plaatsten, want op straat schoppen z'm toch maar kapot.
Maandag ga ik me inschrijven voor een cursus bij de VDAB. Daarna zien we wel verder.
Moren meer nieuws, want vandaag is het zondag en slaap ik het grootste deel van de dag.

0 reacties:

Een reactie posten